Välkommen!

En av mina favoritpojkar...

Publicerad 2014-05-14 14:06:00 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

Var barnvakt åt en av mina favoritpojkar härromdagen.. föräldrarna skulle på bio, så vem ställer inte upp då liksom? :D Jag var inte seg med att svara iaf ;) haha
 
Lilla Emrick..
 
Han åt så det stod härliga till.. mat i hela ansiktet och håret och överallt, men vad gör det?! Då kunde jag ju få leka lite frisör ;)
 
Sen var det bara av med kläderna och så fick han sitta och plaska lite i badrummet på kanten av handfatet.. detta uppskattades av oss båda kan jag säga och vi skrattade gott, precis som vi alltid gör <3 Sen fick han självklart springa runt i bara blöja en stund.. det blir man alltid glad av :D
 
Andreas hade också rätt så trevligt, även om han kanske inte säger de rakt ut så tror jag allt att han njuter.. det ser ju så ut här iaf? ;)
 
Hmm Andreas vad gör du egentligen? funderar nog Emrick på.. 
 
Vem av oss ska få pennan?!
 
Jag fick den Andreas, så nu är den min.. Haha, så klockren bild tycker jag <3
 
Sen var det dax att ut och gå för lill-killen skulle sova för natten.. eller hur? Tror ni det själva? Gå bara till parkeringen och tillbaka så somnar han nog.. så lät det från hans mamma.. och visst, jag var Bara ute och gick i 45minuter... Ser han trött ut? :P
 
Detta blev resultatet.. men vad gör det? Han var ju go och glad så han fick busa runt här tills hans föräldrar kom och hämtade honom två timmar senare ;) Vi mös massa inne i sängen också och bara låg och kramades och gosade, men inte somnade han av det heller.. Han tyckte väl också att det gäller att passa på när han får vara hos favorit-Tess såhär sent på kvällen.. varför slösa tid med att sova då liksom? ;)
 
Tack för att jag får passa er prins då och då.. vi njuter båda två av det.. <3 Älskar dig lilla Emrick

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela