Välkommen!

Utomhusbad i regnet!

Publicerad 2014-05-20 10:35:26 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Nere hos mamma och pappa i Skåne,
Kul överraskning var att dom skaffat en liten utomhuspool med bubblor och värme.. Helt underbart.. Så även fast det regnade igår så var vi ju tvungna att njuta i badet.. Hur mysigt som helst 💜



Senare på kvällen vid halv elva så satte pappa och jag oss i badet innan vi la oss.. Super mys! Men då kände inte mamma för det så blev bara pappa och jag 💙


Jaaa, jag behöver väl Knappt berätta för er att vi har det mysigt här? ;) Tihi.. 

Jag stannar idag också, Andreas tyckte de var så rörigt där hemma så han tyckte de var mysigare för mig att stanna här ikväll också, så åker jag i morgon mitt på dagen istället 😃

snart dax att börja fixa sig lite inför läkarbesöket idag.. Lite nervös måste jag säga...

Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela